עידו גולדנברג- אנשים לתוצאות  , טל/פקס: 050-6968911  דוא"ל:idogold1@gmail.com



מודל ההשפעה במכירות

אני משוכנע שכל מי שהשתתף אי פעם בסדנת שירות או מכירות שמע על "מודל ההשפעה".
יש לו כמה שמות חיבה נוספים : 4 הממים, מודל הקצפת ,אך כולם מתייחסים לאותו תהליך בו
איש המכירות/שירות מעביר את הלקוח דרך 4 השלבים : מקרב, מברר, מכוון ומסכם.

בעשור האחרון (מניסיון אישי כמאמן מכירות) המודל נשאר יציב כאילו היה מדובר במשרתו של מאמן מנ. יוניטד.
כמעט כל ארגון עסקי העוסק בתחום המכירה והשירות אימץ אותו בחום ונראה שהוא כאן כדי להישאר.
מה יש בו שהופך אותו לאל-מותי ? האם זו הפשטות ? המילים המדויקות שמתארות את התהליך או פשוט קיבעון מחשבתי ..

אם אתם אנשי הדרכה או מנהלים המגיעים מתחום המכירות אני משוכנע שגם אתם מצאתם את עצמכם תוהים
עד מתי ? כמה אפשר ?  מה עם קצת לחדש?
אך גם אתם כמו נרקומן אמתי... חוזרים למודל ההשפעה.

פעם בתקופה אני מנסה לאתגר עצמי ולמצוא את הנוסחה החדשה אך לשווא, תמיד אני חוזר אל הבסיס -
אל מודל ההשפעה.

ככלי הדרכה, הוא עושה סדר למתחילים, ולאנשי מכירות ותיקים (שנוטים עם הזמן לנטוש את שלב המברר)
הוא מרענן את חשיבותו של כל שלב ושלב.
עדיין , שבוחנים את מה שקורה בשטח , רואים שאנשי מכירות לא משתמשים בו כראוי ומכאן התקווה האישית שלי
לפצח את נוסחת הקסם הזו ולמצוא מודל עדכני יותר.



עידו גולדנברג- אנשים לתוצאות.
יעוץ הדרכה ואימון
www.idogold.co.il